Vissza

Tanácsadás

Marketing- és kommunikációs tanácsadás

  • Teljes körű marketingstratégia kidolgozása, a piacra lépés akciótervének kialakítása. Ennek legfőbb eleme a piaci szereplők feltérképezése, a precíz versenyanalízis (konkurencia definiálása, versenytársak stratégiájának, céljainak felmérése).
  • Új termék piaci pozicionálása, illetve már meglévő termék átpozicionálása. A kialakított márkastratégiának megfelelően ehhez új kommunikációs platformot dolgozunk ki. 
  • Új termékek és szolgáltatások fejlesztése, piaci bevezetőkampányának megtervezése. Ennek legfőbb feltétele a piac minél szélesebb körű, alapos ismerete.
  • Portfólióstratégia meghatározása, elemzése, optimalizálása. A cél, hogy a lehető legversenyképesebb termékpalettát állítsunk össze ügyfeleinknek.
  • Értékesítést támogató kommunikációs eszközök megtervezése, kialakítása; eladásösztönző kampány esetén, annak megszervezése és lebonyolítása (nyereményjáték-szervezés, sms-küldő rendszer kialakítása, hostess-akciók szervezése).
  • Arculat kialakítása, image-tervezés; meglévő image javítása a piaci igényeknek és az aktuális trendeknek megfelelően.

Exportfejlesztési tanácsadás

  • Exportfejlesztési tanácsadói szolgáltatásunk olyan speciális igényekre kíván válaszolni, amik főleg a hazai KKV szektor részéről merülnek fel. Egyre több vállalkozás képes és akar más országok piacain sikeresen érvényesülni, melynek érdekében a piaci, gazdasági környezet többféle motivációval kíván segíteni (pályázatok). A hazai márkák, termékek, szolgáltatások versenyképesek, sok esetben állnak rendelkezésre szabad kapacitások, így logikus lépés a vállalkozások részéről a külföldi piacok keresése, a meglévő külpiaci jelenlét súlyának növelése, új partnerek, vevők felkutatása.

K+F és innovációs projektfejlesztési tanácsadás

  • Az innovatív és jelentős fejlődési potenciállal rendelkező kis- és középvállalatok számára nyújtunk K+F és innovációs projektfejlesztési tanácsadást, hogy a hazai cégek és szervezetek kutatási-fejlesztési eredményeinek hasznosítása, valamint a felesztési programokban való részvételük minél eredményesebb és sikeresebb legyen. Szolgáltatásaink magukban foglalják az uniós és hazai fejlesztési források bevonásának tanácsadói támogatását.

    currency rates in india live  

    piattaforma per opzine binarie con 10 euro di deposito

A White Rabbit exportfejlesztési tanácsadói szolgáltatásán keresztül segít partnereinek abban, hogy a sikeres és versenyképes nemzetközi jelenlét érdekében kidolgozza, megvalósítsa:​ 


conto demo option 24 optionsclick demo A.) az átfogó vállalati stratégiát: Vállalati stratégiai tanácsadás, melynek legfőbb feladata a vállalati célok és a célok eléréséhez szükséges eszközök meghatározása. Ennek legfőbb lépései:

http://lesbian-spankings.com/?siska=investimenti-on-line-demo investimenti on line demo
  • stratégiai helyzetelemzés: • külső környezet (gazdasági, jogi, politikai, szociális, technológiai stb.) • iparági (versenyhelyzet, vevők, szállítók, szabályozás stb.) • belső adottságok (termékek, humán erőforrások, alkalmazott technológia, K+F potenciál, pénzügyi lehetőségek stb.) • kulcssikertényezők (KSF) meghatározása • kockázatelemzés
  • stratégiai tervezés: • küldetés, jövőkép kialakítása • hosszú távú célok meghatározása • a célok eléréséhez szükséges eszközök meghatározása, az eszközök alkalmazásának megtervezése • erőforrás allokáció
  • operatív megvalósítási terv kialakítása: • részletesen lebontott, mérhető tervcélok (KPI, scorecard) • mérföldkövek • felelősök • cselekvési tervek
  • folyamatos visszacsatolás: • a megvalósítás nyomonkövetése • szükséges korrekciók meghatározása és végrehajtása

opzioni binarie deposito 25 Köp viagra 200 mg B.) a marketingstratégiát: Ez meghatározza, hogy a vállalkozás az adott vagy célként kitűzött piacon milyen terméket milyen áron értékesítsen, milyen úton juttassa el áruját a vevőkhöz, hova pozícionálja magát, hogyan találkozzon a terméke a fogyasztóval. A  marketingstratégia kialakításának fázisai:

opzioni binarie forum finanza
  • Piackutatás
  • Pozicionálás
  • Márkaüzenet kialakítása
  • Kreatív stratégia, koncepció megalkotása

 

Referenciák

A Pilis '91 Kft. szeszesital termékeinek külföldi piaci megjelenését támogató vállalati stratégiai és marketing stratégiai tanácsadás. A kínai piacra jutást segítő marketingkommunikációs anyagok tervezése, arculattervezés, külföldi szakkiállításokon történő megjelenésmegtervezése, szervezése, kivitelezése.

imparare a fare trading con opzioni binarie  

Köpa Cialis Eskilstuna
Pályázati tanácsadás a Lemanit Kft. részére a GOPP333 program keretében a külpiaci megjelenést támogató vállalati stratégiai és marketing stratégiai tanácsadás. Marketingkommunikációs anyagok tervezése, arculattervezés, referencia film készítése, külföldi online kampány tervezése, kivitelezése.

الخيارات الثنائية أمثلة التداول  

binary option low deposit 30 seconds
Pályázati tanácsadás az Electool Kft. részére a GOPP333 program keretében a külpiaci megjelenést támogató vállalati stratégiai és marketing stratégiai tanácsadás. Marketingkommunikációs anyagok tervezése, értékesítést támogató termékbemutató filmek készítése.

köp Viagra 130 mg på nätet  

conoscete autopzioni binarie
Külpiaci megjelenést támogató vállalati stratégiai és marketing stratégiai tanácsadás, piackutatás a Haász Kft. részére. Marketingkommunikációs anyagok tervezése, arculattervezés, fogyasztói és szakmai referencia filmek készítése.

auto pozioni binarie com  

forex bank kontor
Marketingstratégiánk a Lipton márka Unióban betöltött piacvezető szerepének megerősítését célozta, a fogyasztói bázis növelésével. Az online kommunikációs felületek újszerű felhasználásával (Bögretervező applikáció) próbáltuk a márka innovatív jellegét erősíteni. Mindezt egy promóció keretében, melynek kreatívanyagait elkészítettük és a promóció lebonyolításában is aktív szerepet vállaltunk.
A termékek külföldi értékesítését támogató marketingstratégia elkészítése és kreatívanyagok készítése, promóciószervezés. A marketingstratégia első feladata a MOGYI márka helyének és szerepének definiálása, a “competitive edge” megtalálása a külföldi versenytársak között. Ezt követte a megfelelő kommunikációs forma kitalálása és elkészítése; a kommunikációs csatornák összehangolt, a márka pozícióját erősítő
médiamix kialakítása.
Első körben a feladatunk a Kossuth Borház pozicionálása, márka- és portfólióstratégiájának kialakítása volt; a megbízónk bizalmának köszönhetően később a márka arculatának kialakítását, a borcímkék tervezését és a kínai piacra lépéshez szükséges kommunikációs anyagok (weboldal, szórólap, kínai borkiállítás stand) elkészítését is ránk bízták.
A 2HA Szőlőbirtok és Pincészet európai piacra lépését a 2HA márka pozicionálásával, arculatának kialakításával kezdtük. Ennek fontos részét képezte a csomagolástervezés (boroscímke), illetve – a külföldi piaci igények felmérését követően – a kreatívanyagok elkészítése (sajtóhirdetés, szórólap).

buy Orlistat 120 mg  

Vissza